yariway

روانشناس ایرانی در وین اتریش تراپی در حوزه های افسردگی، خانواده، اعتماد به نفس، کودکان و ...

مشاوره روانشناسی آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور توسط روانشناسان هم فرهنگ و هم زبان

روانشناس آنلاین

چرا یاری‌وی؟

روانشناسان ما

متخصص، با تجربه و حرفه ای

کیفیت بالای سطح زندگی در اتریش باعث شده تا متقاضیان زیادی برای مهاجرت به این کشور برنامه‌ریزی کنند. در این بین ایرانیان نیز اتریش را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مهاجرت برمی‌گزینند. فرآیند مهاجرت از صفر تا صد با چالش‌های زیادی همراه است. علاوه بر آن افراد در طول سال‌های اقامت خود در کشور اتریش با مسائل گوناگونی مواجه می‌شوند. مواجهه با بسیاری از این مسائل اجتناب ناپذیر است؛ اما همراهی مشاور روانشناس ایرانی در اتریش با شما می‌تواند کمک زیادی به برطرف کردن چالش‌ها کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت انتخاب روانشناس ایرانی در وین اتریش بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید.

چرا انتخاب روانشناس ایرانی در اتریش اهمیت دارد؟

کمک گرفتن از مشاور روانشناسی برای حل مشکلات روحی و روانی تصمیمی هوشمندانه است؛ اما برای کسانی که به کشوری دیگر مهاجرت می‌کنند، سؤال بسیار مهمی ایجاد می‌شود؛ مشاور ایرانی انتخاب بهتری است یا باید به سراغ روانشناسان خارجی برویم؟ پاسخ به این سؤال برای موضوعات مختلف از مشاوره ازدواج گرفته تا افسردگی تفاوت می‌کند؟ خیلی‌ها فکر می‌کنند برای تطبیق پیدا کردن با شرایط جدید در کشور اتریش، انتخاب مشاور روانشناسی از این کشور اولویت دارد. اما آیا این گزاره از نظر علمی هم صحیح است؟ روانشناس ایرانی در وین روانشناسی بیش از هر چیزی با روح و روان ما سروکار دارد. بنابراین باید حساسیت بالایی در این زمینه به خرج دارد. انتخاب روانشناس ایرانی در اتریش برای ایرانیان مقیم این کشور تصمیم بهتری است. سه دلیل مهم برای این منظور می‌توان برشمرد که عبارت‌اند از:

1. داشتن زبان مشترک با روانشناس ایرانی در وین

بدون تردید همدلی از هم‌زبانی بهتر است. حتماً شما هم با ما موافق هستید که هیچ‌چیز جای گفتگو به زبان مادری را نمی‌گیرد. شاید بتوان هر زبان دیگری را یاد گرفت و به راحتی با استفاده از آن با دیگران گفتگو کرد؛ اما تنها به کمک زبان مادری است که می‌توان احساسات واقعی درونی را بیان کرد. روانشناسان برای ارائه راهکارهای واقعی نیاز به شناخت دقیق از احساسات مراجعه‌کنندگان دارند. در این شرایط گفتگو با روانشناس ایرانی در وین اتریش انتخاب ایده‌آلی است. شما می‌توانید با خیال راحت از بهترین واژگان برای بیان مطالب مد نظر خود استفاده کنید. به این ترتیب گام بلندی به سمت حل مشکلات و چالش‌های روحی و روانی خود برخواهید داشت. روانشناس آنلاين ایرانی می‌تواند راه‌حل‌های درمانی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن با شما در میان بگذارد.

2. آشنایی کامل مشاور روانشناسی با فرهنگ ایرانی

روانپزشک ایرانی در وین اتریش هر کشوری با توجه به پیشینه و موقعیت جغرافیایی از فرهنگ خاص و منحصربه‌فردی برخوردار است. همانند رگ که در سراسر بدن انسان توزیع می‌شود، خرده عادت‌های فرهنگی نیز در بین مردم کشورها فراگیر می‌شود. روانشناسی بدون در نظر گرفتن باورها و ارزش‌های فرهنگی افراد، راهگشا نیست. شاید مهم‌ترین دلیل توصیه به کمک گرفتن از روانشناس ایرانی در اتریش، ایجاد قرابت فرهنگی است. در این شرایط مشاور روانشناس با توجه به پیش زمینۀ فرهنگی، درک بهتری از مشکلات و چالش‌های شما پیدا می‌کند. علاوه بر آن در زمان ارائه راهکارهای درمانی، از پیشنهاداتی استفاده می‌کند که سازگاری بیشتری با شرایط فرهنگی و باورهای مراجعه‌کننده برخوردار است. نمونۀ بارز این موضوع را می‌توان در مشاوره خانواده مشاهده کرد. نظام خانواده مبتنی بر باورها و اعتقادات خاصی استوار است. درک مفهوم خانواده بین مردم هر کشور متفاوت است. به همین دلیل روانشناس ایرانی بهتر از هر کس دیگری می‌تواند همراه شما باشد.

3. درک درست مشاور از پیشینه و شرایط زندگی افراد در ایران

تمام مشکلات روحی و روانی مربوط به خود افراد نیست. بخشی از مشکلات مربوط به جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم. حتی از نظر علمی ثابت شده است که بسیاری از مشکلات روحی ریشه در دوره کودکی و نوجوانی افراد دارد. به همین دلیل در جریان جلسات روانشناسی، تلاش می‌شود تا شرح حالی از زندگی و تجربیات گذشته افراد گرفته شود. اما آیا صرفاً شرح گذشته از زبان مراجعه کننده کفایت می‌کند؟ مشاوره روانشناس ایرانی بدیهی است که داشتن درک درست از شرایط زندگی افراد در ایران در طول سال‌های گذشته می‌تواند به درک بهتر از عوامل به وجود آورنده مشکلات بینجامد. این ویژگی دستاورد مهمی است که تنها روانشناس ایرانی در اتریش به ارمغان می‌آورد. به عبارت دیگر کسی که درک درستی از شرایط زندگی در ایران دارد، می‌تواند به شناخت بهتری از مشکلات روحی و روانی شما که از نشئت گرفته از دوران کودکی و نوجوانی‌تان است، برسد. در نتیجه راهکارهای بهتری نیز برای حل مشکلات پیش روی شما قرار خواهد داد.

مشاوره روانشناسی آنلاین؛ آری یا خیر؟

با اهمیت انتخاب روانشناس ایرانی در اتریش آشنا شدیم. پیدا کردن مشاور روانشناس ایرانی در وین اتریش برای مراجعۀ حضوری، اگر غیر ممکن نباشد، بسیار دشوار خواهد بود. با این اوصاف راهکار استفاده از مشاوره آنلاین است. تصور کنید که از مشکل افسردگی رنج می‌برید. آیا مشاوره افسردگی آنلاین می‌تواند راهگشا باشد؟ شاید برای پاسخ به این سؤال بد نباشد به تجربۀ مجازی شدن فعالیت‌های روزمره در سال‌های کرونایی رجوع کنیم. در طول بیش از دو سال که از شیوع همه‌گیری کرونا در جهان می‌گذرد، مجبور به انجام فعالیت‌های شخصی و کاری در بستر آنلاین شدیم. این توفیق اجباری به خیلی از ما ثابت کرد که می‌توان بسیاری از کارها را با کیفیت بالا به صورت مجازی و آنلاین انجام داد. مشاوره روانشناسی آنلاین نیز از این موضوع مستثنا نیست. البته یک شرط اساسی برای این منظور وجود دارد؛ باید استانداردهای مشاوره در بسترهای آنلاین به طور کامل رعایت شود. از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید در جریان مشاوره آنلاین مد نظر قرار دهید، عبارت‌اند از:
  • باید زیرساخت لازم برای برقرای ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت فراهم شود.
  • شرایط مناسب برای گفتگو و پاسخ به سؤالات افراد باید در نظر گرفته شود.
  • حریم خصوصی کلیه مراجعه‌کنندگان باید با دقت زیاد محفوظ باقی بماند.
  • توضیحات لازم برای آشنایی با مشاوران روانشناسی به همراه رزومه آن‌ها باید در اختیار افراد قرار بگیرد.
  • نهایت همکاری با مراجعه کننده در خصوص زمان برگزاری جلسات مشاوره باید به عمل آید.
  • پشتیبانی تمام وقت برای راهنمایی مراجعه‌کنندگان باید در نظر گرفته شود.
در صورتی که اصول حرفه‌ای فوق با دقت کامل رعایت شوند، مشاوره روانشناسی آنلاین حتماً اثربخش خواهد بود. حتی از برخی جهات مانند عدم نیاز به رفت و آمد می‌تواند در مقایسه با شرکت در جلسات روانشناسی حضوری نیز مفیدتر واقع شود.

یاری وی؛ فرصت مراجعه به بهترین روانشناس ایرانی در اتریش

پیدا کردن روانشناس ایرانی در اتریش برای مشاوره آنلاین کار آسانی است. یاری وی به عنوان بهترین مجموعه فعال در زمینه روانشناسی آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور، در خدمت شماست. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی یاری وی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پوشش حوزه‌های مختلفی روانشناسی به صورت تخصصی

از مشاوره افسردگی گرفته تا ازدواج، خانواده، تحصیل و … به طور کامل توسط یاری وی پوشش داده می‌شود. ما در یاری وی معتقد هستیم که حوزه‌های مختلف روانشناسی کاملا تخصصی هستند. به همین دلیل لازم است که هر یک از آن‌ها را با رویکرد منحصربه‌فرد نگریست.

2. همکاری با برترین مشاوران ایرانی

یاری وی تعدادی از برترین مشاوران روانشناسی در حوزه‌های مختلف را گرد هم جمع آورده است. برخی از مشاوران فعال در یاری وی تجربه زندگی در خارج از کشور را نیز دارند و به همین دلیل با مسائل و مشکلات ناشی از مهاجرت به خوبی آشنا هستند. تجربه و تخصص دو معیار اصلی ما برای همکاری با مشاوران روانشناسی است. جلب رضایت حداکثری مراجعه‌کنندگان، نشان دهنده کیفیت بالای عملکرد مشاوران روانشناسی یاری وی است.

3. پشتیبانی باکیفیت از مراجعه‌کنندگان

ارتباط شما با یاری وی محدود به معرفی روانشناسی ایرانی در اتریش نمی‌شود. بلکه از لحظه ثبت درخواست مشاوره تا پایان دوره جلسات روانشناسی، تیم پشتیبانی یاری وی در کنار شماست. شما عزیزان می‌توانید سؤالات و دغدغه‌های خود را با تیم پشتیبانی یاری وی در میان بگذارید.

4. هزینه مقرون به صرفه مشاوره

یاری وی تلاش می‌کند تا خدمات خود را در بالاترین کیفیت و در عین حال با هزینه مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه کند. زیرساخت‌های مناسب برای برقراری ارتباط آنلاین با کیفیت تدارک دیده شده است. در کنار آن با تعیین تعرفه‌های منصفانه سعی در به حداقل رساندن دغدغه‌های شما عزیزان داریم. به این ترتیب شما می‌توانید تمام تمرکز خود را روی بهره‌گیری 100 درصدی از جلسات مشاوره بگذارید.

5. استفاده از پلتفرم ارتباطی اختصاصی

اشاره کردیم که برای انتخاب روانشناس ایرانی در وین اتریش برای برگزاری جلسات مشاوره به صورت آنلاین، باید موضوع رعایت حریم خصوصی جدی گرفته شود. یاری وی، پلتفرم اختصاصی خود را برای برگزاری جلسات آنلاین به صورت صوتی و تصویری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید از بابت حفظ اطلاعات شخصی و رعایت حریم خصوصی کاملاً مطمئن باشید.

چگونه از خدمات مشاوره آنلاین یاری وی بهره‌مند شویم؟

برای برقراری ارتباط با روانشناس ایرانی در اتریش به صورت آنلاین از طریق یاری وی باید چند گام ساده را پشت سر بگذارید. در ابتدا لازم است که که حساب کاربری اختصاصی در سایت یاری وی ایجاد کنید. پس از آن با مراجعه به حساب کاربری فرآیند رزرو جلسات مشاوره آغاز می‌شود. مراحل زیر خلاصه‌ای از روند رزرو جلسه آنلاین مشاوره در یاری وی است:
  • در حساب کاربری خود گزینه شروع جلسه جدید را انتخاب کنید.
  • صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن باید از بین حوزه‌های مختلف روانشناسی، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در ادامه اسامی، رزومه و معرفی کاملی از مشاوران فعال در حوزه مد نظر پیش روی شما قرار می‌گیرد.
  • توصیه می‌کنیم اطلاعات تمام مشاوران را با دقت مطالعه کرده و سپس گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب مشاور مد نظر، باید از بین دو گزینه صوتی و تصویری، نحوه برگزاری جلسات روانشناسی را انتخاب کنید.
  • پس از آن نوبت به انتخاب تاریخ و ساعت برگزاری جلسه مشاوره می‌رسد.
  • در ادامه پرداخت وجه از درگاه‌های مختلف (مانند پی‌پال) انجام می‌گیرد.
  • سپس زمان جلسه از سوی یاری وی و مشاور روانشناسی تأیید شده و در موعد مقرر برگزار می‌گردد.

کلام پایانی

در این مطلب به اهمیت انتخاب روانشناس ایرانی در اتریش پرداختیم. یاری وی زیرساخت لازم برای برقراری ارتباط با روانشناس ایرانی در وین اتریش را برای شما عزیزان مهیا کرده است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر درباره خدمات مشاوره آنلاین یاری وی دارید، با ما تماس بگیرید. آرامش کمترین سهم شما از زندگیست. در کنارتان هستیم تا طعم شیرین و واقعی آرامش را بچشید.

فرایند ما در سه مرحله

دکتر روانشناس ایرانی در وین اتریش

ثبت نام

وارد کردن اطلاعات و ثبت نام

دکتر روانشناس ایرانی در وین اتریش

رزرو جلسه

زمان جلسه خود را به وقت محلی خود انتخاب و با درگاه بین المللی پرداخت کنید

دکتر روانشناس ایرانی در وین اتریش

جلسه با روانشناس

جلسه ای هدفمند و برنامه ریزی شده در پلتفرم امن یاری وی

دکتر روانشناس ایرانی در وین اتریش

سوالات تون از ما بپرسید

0 +
جلسه مشاوره
0 +
مراجع
0 %
درصد رضایت کاربران
0
مشاور متخصص

مراجعین ما چه میگویند؟

حال خوب شما، دلگرمی ما هست

سوالات متداول

پرداخت هزینه از طریق پرتال PayPal انجام میشه. هزینه هر جلسه قبل از شروع جلسه دریافت میشه. هم به صورت پکیج می‌توانید پرداخت کنید (شامل تخفیف میشه و نیازی به پرداخت مکرر در صورت برگزاری چند جلسه نیست) یا مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
یاری وی سامانه‌ای است که می‌توانید بسته به نیاز خود و امتیازهای روانشناس در لیست مشاوران، حوزه نیاز خود را انتخاب و در آن لیست از بین متخصصین برتر یکی را انتخاب کنید.
خیر؛ یاری وی به صورت اتوماتیک اختلاف ساعت را محاسبه می‌کند و شما در ثبت نام یا در تنظیمات، کشور محل زندگی خود را وارد نمائید.

در راستای محرمانگی اسرار شما در یاری وی مکالمات شما ذخیره نمی‌شود و هیچ فردی به اطلاعات شما دسترسی ندارد. در آرشیو جلسات صرفا گزارش جلسه اعم از تاریخ و ساعت جلسه و میزان جلسه با روانشناس مشخص، نمایش داده می‌شود که شما بتوانید برنامه ریزی بهتری برای جلسات خود داشته باشید.