yariway

دکتر روانشناس ایرانی آنلاین در استکهلم سوئد

تراپیست آنلاین در حوزه های افسردگی، خانواده، روابط عاطفی و دوستی، زوج درمانی، کودک و نوجوان و … توسط برترین درمانگران ایرن

روانشناس آنلاین

روانشناسان ما

متخصص، با تجربه و حرفه ای

چرا یاری‌وی؟

این روزها بسیاری از افراد برای رسیدن به موقعیت‌های بهتر، کسب تجربیات جدید، پیدا کردن شغلی تازه، تحصیل در دانشگاه و یا ازدواج مسیر مهاجرت را انتخاب می‌کنند. یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانیان برای مهاجرت سوئد است. این کشور جمعیت مهاجر نسبتاً بزرگی دارد و می‌تواند موقعیت‌های شغلی و تحصیلی بسیاری را برای ایرانیان فراهم کند. اما مسیر مهاجرت چالش‌ها و استرس‌های بسیاری را نیز به همراه دارد. از استرس‌های فراوان مربوط به پیدا کردن کار، خانه و دوستان جدید گرفته تا فشارهای مربوط به گرفتن اقامت و یادگیری زبان جدید، باعث می‌شوند برخی مهاجران مسائلی مانند افسردگی و ارتباطات ناسالم را تجربه کنند. به همین دلیل پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در سوئد می‌تواند برای بسیاری از افراد راهگشا باشد.

چه زمانی و چرا به کمک روانشناس احتیاج داریم؟

خطر رویارویی با برخی مشکلات در کمین مهاجران در سراسر دنیا است. چه افراد مجبور به مهاجرت شده باشند و چه با خواسته خود و حتی برنامه‌ریزی‌های دقیق قبلی مهاجرت کرده باشند، ممکن است به چالش‌های بربخورند که سلامت روان آنها را در خطر قرار دهد. اگر بخواهیم به صورت موردی تنها به چند مورد از عوامل استرس افراد مهاجر نگاه کنیم می‌توانیم به یادگیری زبان جدید، دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی، پیدا کردن شغل جدید و پیدا کردن مدرسه برای بچه‌ها اشاره کنیم. گاهی اوقات ممکن است تعدادی از اعضای خانواده نتوانند هم‌زمان با بقیه مهاجرت کنند. جدا شدن از اعضای خانواده یکی دیگر از مشکلاتی است که مهاجران ممکن است تجربه کنند. به این فهرست دوری از دوستان، یادگیری قوانین کشور جدید و جا افتادن در فرهنگ تازه را هم اضافه کنید. طبیعی است که این همه فشار باعث می‌شود بسیاری از مهاجران به کمک یک روانشناس احتیاج پیدا کنند. روانشناس فارسی زبان در سوئد اگر احساس کردید علائم افسردگی مانند احساس بی‌ارزش بودن، اضطراب دائمی، عدم تمرکز، بلاتکلیفی، تحریک‌پذیری و عدم تحمل دیگران، لذت نبردن از اوقات خوش زندگی، کمبود عزت‌نفس و احساس گناه را تجربه می‌کنید، بهتر است هرچه سریع‌تر به یک روانشناس مراجعه کنید. یک روانشناس خوب به شما کمک خواهد کرد تا زودتر از شر این احساسات راحت شوید. افسردگی تنها مشکلی نیست که ممکن است برای شما پیش بیاید. شاید برای شما سخت باشد تا در جامعه جدید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. همچنین ممکن است چالش‌های جدید را در روابط عاطفی خود احساس کنید. موارد دیگر مانند افت تحصیلی، مشکلات شغلی یا مشکل در ارتباط برقرار کردن با فرزندان هم می‌تواند شما را اذیت کند. یک روانشناس ایرانی در سوئد می‌تواند به شما برای حل این مشکلات کمک کند.

چرا روانشناس ایرانی در سوئد را انتخاب کنیم؟

روانشناس ایرانی در استکهلم سوئد کشور پیشرفته‌ای است. به همین دلیل احتمالاً پیدا کردن یک روانشناس معتبر در استکهلم کار چندان پیچیده‌ای نخواهد بود. پس شاید بپرسید چرا ایرانی‌های مقیم سوئد باید زحمت زیادی بکشند و از میان تعداد زیادی روانشناس سوئدی به دنبال یک روانشناس ایرانی در سوئد بگردند. دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آنها را ذکر می‌کنیم.
  • مرزهای زبانی: صحبت کردن درباره مسائل عمیق عاطفی کار ساده‌ای نیست. چه برسد که بخواهید با زبانی به‌غیراز زبان مادری خود صحبت کنید. خیلی از مهاجران در ابتدا با زبان سوئدی آشنا نیستند و یا راحت نیستند که با آن صحبت کنند. اینجاست که پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در استکهلم به کمک آنها می‌آید.
  • مرزهای فرهنگی: ما به هرکجای دنیا برویم، فرهنگی که با آن بزرگ شده‌ایم را همراه خود خواهیم برد و تفاوت‌های فرهنگی بین کشور ایران و سوئد انکارناپذیر است. برای گرفتن نتیجه بهتر از مشاوره، ایده بسیاری خوبی است که با روانشناسی مشورت کنید که با بستر فرهنگی شما و فرهنگ سوئد آشنایی کامل دارد. چنین روانشناسی بهتر می‌تواند ابعاد مختلف مشکل شما را درک کرده و برای حل آن به شما کمک کند.
  • ترس از قضاوت شدن: بسیاری از مهاجران به‌شدت تلاش می‌کنند تا در جامعه جدید پذیرفته شوند. به همین دلیل ممکن است آنها احساس کنند اگر به روانشناس مراجعه کنند، دیوانه به نظر می‌رسند و در جامعه انگ می‌خورند؛ پس در سکوت مبارزه می‌کنند. اما شاید صحبت کردن با کسی که هم‌وطن شماست و مشکلات شما را بیشتر درک می‌کند راحت‌تر باشد. به‌علاوه مشاوره روانشناسی آنلاین این فرصت را به شما می‌دهد تا در راحت‌ترین و خصوصی‌ترین مکان ممکن با یک روانشناس در ارتباط باشید.
موارد دیگری مانند نداشتن آشنایی با روند دریافت خدمات پزشکی در سوئد ممکن است باعث شود، ایرانی‌ها به روانشناس مراجعه نکنند. یاری وی یک پلتفرم آنلاین است که در آن تعداد زیادی روانشناس ایرانی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. می‌توانید از یاری وی جلسات مشاوره آنلاین بگیرید که در سریع‌ترین زمان و به زبان فارسی انجام می‌شوند.

ویژگی‌های یک روانشناس خوب چیست؟

اولین چیزی که یک روانشناس را به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل می‌کند دانش و توانایی علمی او است. اما ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که باعث می‌شوند یک روانشناس بهتر بتواند به افراد مختلف کمک کند. یکی از آنها قابل اعتماد بودن است. شما باید بتوانید به روانشناس خود اعتماد کنید. شما قرار است بخشی از حساس‌ترین اطلاعات شخصی خود را در اختیار روانشناس قرار دهید، پس اصل امانت‌داری در این پروسه بسیار مهم است. به‌علاوه داشتن برنامه درمانی منسجم و بررسی پیشرفت مراجع از ویژگی‌های ضروری یک روانشناس خوب هستند. روانشناس فارسی زبان در استکهلم اما در مورد روانشناسی که با افراد مهاجر کار می‌کند ویژگی‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانند مهم باشند. برای مثال روانشناس نباید تعصبات قومی و نژادی داشته باشد. همچنین آشنایی با فرهنگ و زبان مراجعه کننده مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. روانشناس حرفه‌ای باید تلاش کند تا در عین حال که به فرهنگ شخصی افراد توجه می‌کند، به آنها کمک کند تا هویت مشترکی با مردم کشور مقصد خود ایجاد کنند.

مشاوره افسردگی با روانشناس ایرانی در استکهلم

مهاجرت هرچقدر هم که برای ما خوب باشد، بهایی دارد که باید بپردازیم. شاید یکی از بزرگ‌ترین سختی‌های مهاجرت تحمل تنهایی و دوری از اعضای خانواده و دوستانمان در ایران باشد. به‌علاوه در اوایل مهاجرت استرس‌های بسیار زیادی وجود دارد. برای مثال ممکن است شما در یک موقعیت شغلی مناسب پذیرفته شده باشید و ندانید دقیقاً چه چیزهایی در شغل جدید انتظارتان را می‌کشد. شاید هم بعد از مهاجرت بخواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک شغل مناسب پیدا کنید. پیدا کردن خانه هم همان قدر استرس‌زا است. این موارد در کنار هم ممکن است باعث شود درگیر افسردگی بعد از مهاجرت شوید. افرادی که به افسردگی بعد از مهاجرت دچار می‌شوند تحریک‌پذیر می‌شوند، ممکن است تغییراتی را در اشتهای خود تجربه کنند، کم‌انرژی و خسته هستند، غمگین هستند و افکار منفی در سر می‌پرورانند. اگر شما هم بعد از مهاجرت با این معضلات مواجه شده‌اید، بدانید که تنها نیستید؛ میلیون‌ها مهاجر در سراسر دنیا چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات بعد از گذشت چند ماه تا یک سال افراد خود را با شرایط جدید وفق می‌دهند و وضعیت روانی مطلوب‌تری هم پیدا می‌کنند. اما کمک گرفتن از یک دکتر روانشناس ایرانی در سوئد استکهلم به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر از پس شرایط بربیایید. روانشناس ممکن است در طول جلسات مشاوره افسردگی به شما توصیه‌هایی برای خودیاری داشته باشد یا تمرینات تنفسی خاصی را به شما پیشنهاد دهد. البته روان‌درمانی و دارودرمانی یا ترکیبی از آنها هم از دیگر درمان‌های افسردگی هستند که ممکن است به کمک شما بیایند. روش درمانی می‌تواند تا حد زیادی به شرایط خاص شما بستگی داشته باشد.

رفع مشکلات کودکان مهاجر با روانشناس ایرانی در سوئد

بسیاری از خانواده‌ها مهاجرت را به این دلیل انتخاب می‌کنند که آینده‌ای روشن‌تر برای فرزندان خود بسازند. اما همان‌طور که بزرگ‌ترها در روند مهاجرت فشارهایی را تحمل می‌کنند، برای کودکان نیز اضطراب‌های بسیاری در طی این مسیر پیش می‌آید. بچه‌ها باید از خانواده و دوستان عزیز خود در ایران خداحافظی کنند و وارد یک کشور، شهر و مدرسه جدید شوند. آنها باید دوستان جدید پیدا کنند، زبان تازه‌ای را یاد بگیرند و با فرهنگی متفاوت آشنا شوند. یکی دیگری از فشارهایی که کودکان مهاجر تحمل می‌کنند، تلاش برای بهترین بودن است. این کودکان می‌دانند که والدین آنها برای این که آنها زندگی بهتری داشته باشند فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند. پس برای اینکه این فداکاری‌ها را جبران کنند تحت فشار بسیاری قرار می‌گیرند. آنها باید در مدرسه تلاش بسیاری کنند تا حتماً به بهترین کالج‌ها و دانشگاه‌ها راه پیدا کنند. برای بسیاری از این کودکان تحصیل یک فرصت نیست بلکه یک بار اضافه بر روی شانه‌های آنها است. والدین نقش بسیار پررنگی در برطرف کردن بسیاری از مشکلات مربوط به کودکان دارند. اگر احساس می‌کنید کودک یا نوجوان شما افت تحصیلی داشته یا نتوانسته در مدت زمان مناسبی جذب محیط و کشور جدید خود شود، مشاوره کودک و نوجوان با یک دکتر روانشناس ایرانی در استکهلم می‌تواند مفید باشد.

افزایش اعتمادبه‌نفس با مشاوره

اما یکی دیگر از دغدغه‌هایی که بسیاری از مهاجران را درگیر خود می‌کند نداشتن اعتمادبه‌نفس کافی برای برقراری ارتباط با افراد جدید یا صحبت کردن به زبانی جدید است. اگر می‌خواهید در محیط کار یا دانشگاه خود به بالاترین بازده ممکن برسید باید اعتمادبه‌نفس لازم برای این کار را داشته باشید. اعتمادبه‌نفس، همان باور به موفقیت در کارهای گوناگون است که می‌تواند در درون هر فرد وجود داشته باشد. اعتمادبه‌نفس را می‌توان در زمینه‌های گوناگون مانند روابط عاطفی، شغل، تحصیلات و حتی انجام وظایف روزانه تعریف کرد. یک باور عمومی وجود دارد که می‌گوید برخی از افراد ذاتاً با اعتمادبه‌نفس به دنیا می‌آیند. اما این درست نیست، همه ما می‌توانیم اعتماد و باور به خودمان را تقویت کنیم یا در اثر تجربیات و اتفاقاتی آن را از دست بدهیم. نداشتن اعتمادبه‌نفس به‌خودی‌خود یک بیماری روانی محسوب نمی‌شود. اما اگر به اندازه کافی به خودتان و توانایی‌هایی که دارید باور نداشته باشید نمی‌توانید در موقعیت‌های مختلف عملکرد چندان خوبی داشته باشید. در ادامه برخی از نشانه‌های کمبود اعتمادبه‌نفس را به شما معرفی می‌کنیم:
  • اجتناب از موقعیت‌های اجتماعی یا ناراحتی از هر کاری که انجام می‌دهید؛
  • صحبت نکردن وقتی حرفی برای گفتن دارید؛
  • انتقاد بیش از حد از خود؛
  • اندیشیدن بیش از حد به آنچه دیگران ممکن است در مورد شما یا اعمالتان فکر کنند؛
  • احساس اضطراب در موقعیت‌های اجتماعی یا هنگام انجام وظایفی که نیاز به مهارت یا دانش بالایی دارند؛
  • مقایسه خود با دیگران و فکر کردن به این موضوع که به پای آنها نمی‌رسید؛
  • نداشتن اعتمادبه‌نفس در زبان بدن؛ مانند نگاه کردن به پایین هنگام راه رفتن یا ایستادن در حالی که بازوهای خود را روی سینه خود ضربدری کرده‌اید؛
  • نپذیرفتن تعریف و تمجید از خودتان؛
  • نپذیرفتن انتقاد از خودتان؛
  • مشکل در تصمیم‌گیری؛
  • تصور اینکه دیگران مهم‌تر از شما هستند و سعی در راضی کردن آنها.
اگر تعداد زیادی از نشانه‌های بالا را دارید، مشاوره اعتماد به نفس به شما کمک خواهد کرد تا به خودباوری بیشتری برسید. با مشاوره شما به دیدگاه درست‌تری درباره خود و دیگران می‌رسید و می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید.

چرا مشاوره آنلاین را انتخاب کنیم؟

برای گرفتن مشاوره شما هم می‌توانید به صورت حضوری به یک مشاور متخصص مراجعه کنید و هم به کمک تکنولوژی‌های روز از مشاوره آنلاین استفاده کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد بعد از مهاجرت حداقل تا مدتی کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارند، ممکن پیدا کردن وقت مناسب برای مشاوره کمی سخت باشد. در مشاوره حضوری ممکن است مجبور باشید برای مدت زمانی در مطب منتظر بمانید یا فاصله دوری را تا مطب رانندگی کنید. همه اینها به زمان زیادی نیاز دارد، درحالی‌که برای مشاوره آنلاین می‌توانید ساعات مختلف از شبانه‌روز را انتخاب کنید و زمان کمتری را به این کار اختصاص دهید. همچنین پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در سوئد که بتوانید به طور مرتب به او دسترسی داشته باشید، چندان ساده نیست. اما گرفتن وقت مشاوره آنلاین ساده است و سریع‌تر انجام می‌شود. شما می‌توانید در پلتفرم یاری وی به تعداد زیادی روانشناس ایرانی باتجربه و حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید. از طرف دیگر به طور معمول هزینه مشاوره آنلاین از هزینه مشاوره‌های حضوری کمتر است و این موقعیت خوبی برای دانشجوها یا افرادی که محدودیت مالی دارند، فراهم می‌کند.

چرا یاری وی را انتخاب کنیم؟

یاری وی امکانات بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود مشاوره آنلاین با روانشناس‌ ایرانی در سوئد یا هر کجای دیگر دنیا راحت‌تر و ساده‌تر شود. برای استفاده از این پلتفرم تنها کافی است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ساخت حساب کاربری رایگان است و تنها برای مشاوره‌ها هزینه پرداخت خواهید کرد. امکان پرداخت هزینه با درگاه امن paypal وجود دارد و مشاوره‌های شما نیز کاملاً امن و محرمانه خواهد بود. همچنین برای استفاده از امکانات یاری وی نیاز نیست تا اختلاف ساعات کشورها را بدانید. تنها کافی است محل زندگی خود را مشخص کنید و از آن به بعد زمان تمام مشاوره‌ها بر حسب زمان کشور شما خواهد بود. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که قبل از گرفتن وقت مشاوره رزومه و ویدئوی معرفی روانشناس‌های مختلف را ببینید و فردی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید بهتر می‌تواند به شما کمک کند.

جمع‌بندی

مهاجرت به کشورهای اروپایی مانند سوئد، روندی طولانی و دشوار دارد که با استرس‌ها و فشارهای بسیاری همراه است. ممکن است شما در طول مهاجرت مجبور باشید، حداقل برای مدتی، از اعضای خانواده یا پارتنر خود دور بمانید. پیدا کردن شغل، یاد گرفتن زبانی تازه، پیدا کردن دوستانی تازه و منطبق شدن با فرهنگی متفاوت در کنار مشکلات اقتصادی مانند پیدا کردن خانه و شغل مناسب باعث می‌شود بسیاری از افرادی که مهاجرت را تجربه می‌کنند درگیر مشکلاتی مانند، اضطراب، افسردگی، مشکل در روابط عاطفی و نداشتن اعتمادبه‌نفس شوند. کودکان و نوجوانان هم می‌توانند در مدرسه و در ارتباط با هم‌سن‌وسال‌های خود یا در درک فرهنگ متفاوت به مشکل بر بخورند. در چنین زمان‌های وجود یک دکتر روانشناس ایرانی در سوئد یا هر کشوری دیگری که به آن مهاجرت می‌کنید، نعمت بزرگی است. در جلسات مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی شما می‌توانید بدون دغدغه با زبان مادری خود صحبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات خود را حل کنید. بهترین روش برای گرفتن مشاوره از روانشناس‌های ایرانی استفاده از پلتفرم یاری وی است. کار با این پلتفرم ساده است و گزینه‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

روانشناسان یاری‌وی چگونه انتخاب می شوند؟

دکتر روانشناس ایرانی در سوئد (استکهلم و ...)

فرایند ما در سه مرحله

دکتر روانشناس ایرانی در سوئد (استکهلم و ...)

ثبت نام

وارد کردن اطلاعات و ثبت نام

دکتر روانشناس ایرانی در سوئد (استکهلم و ...)

رزرو جلسه

زمان جلسه خود را به وقت محلی خود انتخاب و با درگاه بین المللی پرداخت کنید

دکتر روانشناس ایرانی در سوئد (استکهلم و ...)

جلسه با روانشناس

جلسه ای هدفمند و برنامه ریزی شده در پلتفرم امن یاری وی

دکتر روانشناس ایرانی در سوئد (استکهلم و ...)

سوالات تون از ما بپرسید

0 +
جلسه مشاوره
0 +
مراجع
0 %
درصد رضایت کاربران
0
مشاور متخصص

مراجعین ما چه میگویند؟

حال خوب شما، دلگرمی ما هست

سوالات متداول

پرداخت هزینه از طریق پرتال PayPal انجام میشه. هزینه هر جلسه قبل از شروع جلسه دریافت میشه. هم به صورت پکیج می‌توانید پرداخت کنید (شامل تخفیف میشه و نیازی به پرداخت مکرر در صورت برگزاری چند جلسه نیست) یا مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
یاری وی سامانه‌ای است که می‌توانید بسته به نیاز خود و امتیازهای روانشناس در لیست مشاوران، حوزه نیاز خود را انتخاب و در آن لیست از بین متخصصین برتر یکی را انتخاب کنید.
خیر؛ یاری وی به صورت اتوماتیک اختلاف ساعت را محاسبه می‌کند و شما در ثبت نام یا در تنظیمات، کشور محل زندگی خود را وارد نمائید.

در راستای محرمانگی اسرار شما در یاری وی مکالمات شما ذخیره نمی‌شود و هیچ فردی به اطلاعات شما دسترسی ندارد. در آرشیو جلسات صرفا گزارش جلسه اعم از تاریخ و ساعت جلسه و میزان جلسه با روانشناس مشخص، نمایش داده می‌شود که شما بتوانید برنامه ریزی بهتری برای جلسات خود داشته باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مشاوره روانشناسی آنلاین یاری‌وی می‌باشد.