مشاوره رابطه دوستی و عاطفی

تعداد : 12 مشاور

مشاوره رابطه دوستی و عاطفی برای داشتن ارتباطی سالم

لیست مشاوران حوزه مشاوره رابطه دوستی و عاطفی

دکتر-بابایی

دکتر سعید بابایی

شماره پروانه : 5773

دکتری روانشناسی عمومی

دکتر-پیر حسینلو

دکتر سعیده پیر حسینلو

شماره پروانه : 979

دکتری روانشناسی تربیتی

خانم-آقایی

خانم منصوره آقایی

شماره پروانه : 11507

کارشناسی ارشد مشاوره خانواده

خانم-عظیمی

خانم عذرا عظیمی

شماره پروانه : 31199

کارشناس ارشد

دکتر-کاویان‌فر

دکتر حسین کاویان‌فر

شماره پروانه : 21298

دکتری روانشناسی تربیتی

دکتر-آریان سپهر

دکتر فاطمه آریان سپهر

شماره پروانه : 25605

دکترای تخصصی روانشناسی

دکتر-معینی

دکتر زهره معینی

شماره پروانه : 7353

دکتری روانشناسی

خانم-خلفائیان

خانم نگار خلفائیان

شماره پروانه : 46671

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

دکتر-بهرامی

دکتر منصوره بهرامی

شماره پروانه : 7011

دکتری روانشناسی تربیتی

دکتر-هاشمی

دکتر الهه هاشمی

شماره پروانه : 20446

دکتری روانشناسی بالینی

دکتر-آزادی

دکتر علیرضا آزادی

شماره پروانه : 40038

دکتری روانشناسی بالینی

دکتر-صالحی

دکتر آرزو صالحی

شماره پروانه : 30748

دکتری روانشناسی عمومی

 

با دریافت مشاوره روابط عاطفی از متخصصان، به سوی آرامش حرکت کنید.

 رابطه عاطفی سالم موتور محرکۀ انسان در زندگی است. همان‌قدر که نداشتن دوست دردناک است، قرارگرفتن در یک رابطه عاطفی ناسالم نیز موجب کاهش کیفیت زندگی افراد می‌شود. شروع دوستی ممکن است برای بسیاری از افراد ساده باشد، اما حفظ دوستی و حرکت به سمت رابطه عاطفی سالم نیاز به مهارت و دانش دارد. بسیاری از ما در روابط دوستی با جنس مخالف و همسر خود دچار تناقضات رفتاری می‌شویم. بخش عمدۀ این مشکلات به دلیل نداشتن آگاهی و دانش ارتباط با جنس مخالف است. اما خوشبختانه در هر سنی که باشید، می‌توانید با دریافت مشاوره روابط عاطفی، ارتباطی سالم و زندگی لذت‌بخشی برای خود فراهم کنید.

یک رابطه عاطفی سالم چه ویژگی‌هایی دارد؟

رابطۀ عاطفی یک امر شخصی و یکطرفه نیست که هرچه شما بخواهید، همان اجرا شود. رابطه عاطفی سالم شبیه به یک پروژۀ مشترک جذاب است که در حین انجام آن باید در تعامل با پارتنر خود، بخشی از وظایف را انجام دهید. از آن لذت ببرید، به هم کمک کنید تا به نتیجۀ نهایی برسید و از مزایای نتیجه، تا ابد استفاده کنید. در رابطه عاطفی سالم:

  • هر دو فرد از یکدیگر حمایت می‌کنند و به پیشرفت دیگری کمک می‌کنند.
  • توازن در انتظارات برقرار است و طرفین به همان اندازه که از پارتنر خود توقع دارند، باید خود نیز آمادۀ تغییر باشند.
  • هر دو در رأس قرار دارند و هیچ عاملی برای برتری کسی بر دیگری وجود ندارد.
  • کنترل‌گری وجود ندارد، اما پارتنرها می‌توانند همدیگر را راهنمایی کنند.
  • استقلال و آزادی‌های فردی از بین نمی‌رود.
  • فرصت گفت‌وگو و بیان دغدغه‌ها پای ثابت ارتباط است و افراد در یک محیط سالم روانی نیازها و درخواست‌هایشان را مطرح می‌کنند.

اگر در یک رابطه عاطفی خوب به سر می‌برید، شانس آن را دارید که زندگی را با تمام ابعادش لمس کنید؛ اما اگر به هر دلیلی از رابطۀ عاطفی فعلی خود ناراضی هستید، پیش از آنکه به فکر جدایی باشید بهتر است با کمک‌گرفتن از مشاوران روابط عاطفی، برای ترمیم و ارتقای آن تلاش کنید.

 

روابط عاطفی خارج از ازدواج را چطور مدیریت کنیم؟

دوستی و روابط دختر و پسر در هر جامعه‌ای با قوانین و فرهنگ آن جامعه تعریف و پذیرفته می‌شود. طبیعی است که بسیاری از ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند، کاملاً با الگوی آن جوامع آشنا نیستند، اما ویژگی یک رابطه عاطفی سالم چه در رابطه دوستی دختر و پسر و چه در روابط همسران یکسان است.

برخی تفاوت‌های تربیتی و فرهنگی در رابطه با جنس مخالف ممکن است زمینه‌ساز مشکلات شود. برای مثال، درک متفاوت از رابطۀ جنسی، زندگی مشترک و هم‌خانه‌بودن، میزان معاشرت‌های مشترک، اعلام دوستی به والدین، تصمیم برای ازدواج یا زندگی بدون ازدواج و... رابطۀ عاطفی بسیاری از پارتنرها را متشنج می‌کند.

طبیعی است که بخشی از این مسائل در گفت‌وگوهای مشترک بر پایۀ منطق و درک متقابل حل‌شدنی است، اما دریافت مشاوره رابطه عاطفی از متخصصان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از سوءتفاهمات و درگیری‌ها باشد. شما می‌توانید در یک یا چند جلسه گفت‌وگو با مشاوران یاری وی، رابطۀ عاطفی خود را به‌خوبی ارزیابی کنید و برای آن به‌صورت مشترک تصمیم بگیرید.

 

برای مشاورۀ بهبود روابط با همسر از چه کسانی کمک بگیریم؟

دغدغه و مسئله در رابطۀ زناشویی کم نیست، اما شیوۀ حل‌و‌فصل آن می‌تواند بقا و ثبات یک رابطه را تعیین کند. بسیاری از افراد به سراغ دردودل با دوستان و خانوادۀ خود می‌روند. برخی کتاب می‌خوانند و پادکست‌های روان‌شناسی گوش می‌کنند. برخی از زوجین با درگیری و تنش، فضای کانون خانواده را برای خود و فرزندان تلخ می‌کنند و عده‌ای نیز از مشاوران خانواده و روان‌شناسان و سکس‌تراپیست‌ها کمک می‌گیرند.

بدیهی است که در روزگار فعلی، دریافت جلسات مشاوره سریع‌ترین روش برای حل مشکلات و بهبود روابط با پارتنر است. برای انتخاب روان‌شناس و دریافت مشاورۀ بهبود روابط با پارتنر باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • تجربیات و سوابق مشاور را مطالعه کنید. روان‌شناسانی که به‌صورت تخصصی در حوزۀ مشاوره خانواده و پس از ازدواج فعالیت می‌کنند، انتخاب کنید.
  • در جلسات مشاوره، مشکل خود را صریح و شفاف با مشاور در میان بگذارید. بهتر است زوجین هر دو در جلسات حضور داشته باشند.
  • ممکن است مشاور از شما بخواهد که تمرین‌های پس از جلسه داشته باشید. تلاش کنید و تمرین‌ها را در طول آن هفته انجام دهید.
  • اگر مشاور از یکی از زوجین خواست که جلسه را فقط با همسرش ادامه دهد، پس از پایان جلسه آن فرد را سؤال‌پیچ نکنید.

 

مشاوره روابط عاطفی در یاری وی، فرصتی برای ساخت رابطه عاطفی سالم

اگر حس می‌کنید برای داشتن رابطه عاطفی سالم باید قدمی بردارید، همین حالا می‌توانید با یکی از متخصصان صاحب‌تجربۀ سامانۀ یاری وی گفت‌وگو کنید. مهم نیست در کدام نقطه از کرۀ زمین هستید، جلسات مشاوره یاری وی به‌صورت آنلاین، تصویری، صوتی و چت متنی است. پس از خواندن رزومۀ هریک از روان‌شناسان یاری وی می‌توانید یکی از بهترین‌ها را برای شروع گفت‌وگو انتخاب کنید.

یاری وی بستر آنلاین مشاورۀ روان‌شناسی برای تمام فارسی‌زبانان سراسر دنیاست. کافی است برای شروع دریافت مشاوره روابط عاطفی اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول

برای جلسات مشاوره زوج و پارتنر بهتر است هر دو طرف حضور داشته باشند البته با توجه به نظر درمانگر می توانید فردی یا دو نفره جلساتتان را شرکت کنید.

با رفتن به صفحه مربوط به روابط دوستی لیستی از روانشناسان متخصص در این حوزه و مشاوره رزومه و فیلم معرفی آنها می توانید روانشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مسائل مربوط به روابط عاطفی برای هر فرد متفات است و با توجه به نظر روانشناس می توان گفت چند جلسه برای مشکل شما لازم است.

اکثر مراجعین بعد از جلسات گزارش کرده اند که تجربه بهتری داشته اند و روانشناس درتصمیم گیری ها و چالش های رابطه عاطفی به آنها کمک کرده است.

متخصص روانشناس در این حوزه با کمک رویکردهای اصلی روانشناسی و تکنیک های درمانی به شناسایی و کشف مشکلات عاطفی و ارتباطی شما می پردازد و برای بهبود و حل آنها راه حل های عملی ارائه می کند.

کسانی که دارای سابقه کار در حوزه زوج درمانی و مسائل فردی هستند همچنین به رویکرد ها و مسائل عمده افراد مسلط هستند، می توانند انتخاب خوبی برای این موضوع باشند.

نظرات کاربران

کاربر بدون نام

سلام خسته نباشین ۲۳ ساله هستم من با پسری دوست هستم الان خیلی وقت هست دوستیم دانشگاه و رشته ما فرق داره زیاد تو هر کاری دخالت میکنه و اشتباه خودش رو قبول نمیکنه ولی من اصلا اشتباهات و ایراداش رو مستقیم بهش نگفتم ولی غیرمستقیم بهش گفتم فهمیده و بحث رو سریع عوض کرده و اینکه روی یه مسئله ناچیزی زیاد سوال میپرسه و کنجکاو میشه من دوست دارم باهاش ادامه بدم ولی بعضی وقتا واقعا ناراحت میشم و میخوام دیگه به دوستیمون ادامه ندم ولی خودش همش ابراز علاقه میکنه و همش دوست داره بیرون بریم چطور با اخلاقش کنار بیام وقتی تحملش برام سخته و خودش نمیخواد درستش کنه منم نمیتونم بهش بگم

1403/01/03

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقت بخیر رابطه با هر فرد میتونه چالش های خودش رو داشته باشه چون هیچ کس کاملا شبیه ما نیست و تفاوت های منحصر به فردی داره. گاهی این تفاوت ها میتونه باعث آسیب به ما و خارج از توانایی سازگاری ما با فرد مقابل بشه. تموم کردن یک رابطه عاطفی میتونه سخت و پراسترس باشه اما باید ببینید چرا با وجود این مسائل هنوز مایل به موندن در این نوع رابطه هستید. بهتر هست برای بررسی دقیق تر این موضوع و حل آن با یک رواندرمانگر در ارتباط باشید. 🌸

کاربر بدون نام

سلام خانمی مجرد هستم که مدتی با آقایی دوست شدم اولش خوب بود ولی بعدها بی دلیل ازم عیب وایراد ودنبال بهانه بود ومنم فک میکردم ک شاید مشکل از خودمه تا تونستم براش کم نزاشتم همش مطیعش هستم .چندباری باتهدید وبهانه الکی ترک کرد.ولی باز من پا پیش گزاشتم. فقط خواستم ثابت کنم ک دوست واقعی وصادق هستم.اما باز مدتی ایدف با نرمی وتعهد ک ترک نمیکنی فقط از هم دور باشیم وهم نبینیم کم کم شروع کرد پیام کم وبی اهمیت تا یه پیام اعتراض دادمش .تهدید وتوهین کردن و باز قول دادی ک خودش پیام وتماس میگیره.ولی خبری نیست.علت چیست لطفا کمک کنید

1402/12/12

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقتتون بخیر به نظر میرسه این ارتباط با تلاش یک طرفه ای مدام قطع و وصل شده و با اصرارهای بیشتر از جانب شما طرف مقابل بیشتر فاصله میگیره شاید بهتر باشه به جای بررسی رفتارهای طرف مقابل به این نکته توجه کنید که چرا با وجود چنین رفتارهایی از طرف مقابل باز هم اصرار به نگهداشتن این رابطه می‌کنید 🌿

کاربر بدون نام

سلام من و پارتنرم به علت خیانت پارتنرم به مشکل خوردیم و من ازش خواستم هر چیزی که براش خریدمو دور بندازه چون من اونهارو برای ادمی خریده بودم که فکر میکردم دویتم داره.بعد یه مدت که اوکی شدیم الان هر چیزی میخرم استفاده نمیکنه غذا و خوردنی لب نمیزنه و در جواب همشون حرفش اینه نمیخوام منت شه. من برای حل این غرورش چه کاری میتونم بکنم.

1402/11/11

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقت بخیر خیانت پارتنر موضوع مهم و اساسی ای هست که گاها منجر به جدایی می‌شود اگر تصمیم گرفتید بعد از این چالش به رابطه با پارتنرتان ادامه دهید احتمالا باید این موضوع بیشتر بررسی. و حل بشه. احتمالا خشم ناشی از این خیانت خودش رو به شکل دیگری در رابطه شما نشون میده و منجر به رفتارهای این چنینی از طرف مقابل میشه پیشنهاد ما به شما حضور در جلسات زوج درمانی هست که با جزییات بیشتری درباره این مسئله صحبت بشه🌱

کاربر بدون نام

For the reason that the admin of this web site is working, no doubt very rapidly it will be well-known, due to its quality contents.

1402/06/30

کاربر بدون نام

سلام وقتتون بخیر من با یه پسری آشنا شدم و خیلی وقته از من خوشش اومده و علاقه مند شده و همدیگرو عاشقانه همدیگرو دوست داشتیم و می گفت که بهم تعهد داریم یه ماه در ارتباط بودیم و میگفت که دو سال با هم باشیم و شرایطم که جور شد با خانواده ام میام خواستگاری و متاسفانه بچه طلاقه ۳ساله پدر و مادرش جدا شدن و هم خانواده من در جریان بودن هم خانواده ایشون ولی پدرم اجازه نداد که دوسال باهم باشیم چون وابسته میشیم و رابطه قطع شد تا ۱ماه و باز رابطه شروع شد تا دو سه روز پیش ولی دیگه پدرم در جریان نبودن واقعاً بینهایت همدیگرو دوست داشتیم به خاطر سوءتفاهم ها نشد وقتی بهش گفتم پدرم شک کرده کم کم عصبانی شد فکر میکنم دیگه از چشم عشقم افتادم وقتی فرداش بهش زنگ زدم گفت دیگه نمیخوامت خیلی عصبی بود گفت من کسی دیگرو میخوام یکسره فش میداد فکر کنم نا امید شد من مجبور بودم که این حرفو بزنم به خودشم گفتم گفت دیگه به من پیام نده یعنی مجبور شد این حرفارو بزنه یعنی هنوز تو قلبشم یا نه چیکار کنم به نظر شما ؟ 19ساله هستم دانشجوی ترم 3کاردانی اونم دانشجوی ترم 3کاردانی همکلاسی بودیم توی دانشگاه آشنا شدیم 23سالشه

1402/05/03

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقت بخیر نظر درباره اینکه پارتنر شما درحال حاضر واقعا چه احساسی ممکن هست داشته باشه چیزی نیست که ما بتونیم درمورد اون نظر بدیم، بهتر هست برای فهمیدن احساسات واقعی ایشون با خودشون صحبت کنید اما فضایی که در رابطه شما به وجود داره به نظر میرسه فضای صفر و صدی ای هست که در اون امکان گفتگو بین شما و پارتنرتون وجود نداره و با قطع ارتباط با پرخاشگری همراهه، بهتر هست اگر مایل به ادامه این رابطه دارید با یک متخصص در ارتباط باشید تا با شناخت بیشتر و اطلاعات بیشتری از شما و پارتنرتون بتونن بهتون کمک کنند.

کاربر بدون نام

سلام خسته نباشید، من با یک آقایی نامزد هستم من ۲۴سالمه ایشون ۲۶، به دلایل شخصی خودش تو بعضی مسائل منو محدود میکنه مثلا اینستای منو گفتن که فقط باید پیج های دختر فالو کنند منم بخاطرش اینکارو کردم، خب من هم متقابلا میخوام این درخواست رو بکنم، آیا درسته؟؟؟برای توازن انتظارات میخوام اینکارو بکنم! البته این یک مثال خیلی ساده و کوچیکیه اما برای سنجش خواستم انجام بدم

1402/05/01

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقت شما بخیر موضوعی که در اعمال چنین محدودیت هایی مطرح هست، این هست که ایا این موضوع تنها برای تلافی کردن هست یا با توافق هردو انجام میشه؟ موضوع حریم شخصی در رابطه موضوع بحث برانگیزی هست، گاهی تلاش برای کنترل کردن این فضا باعث ایجاد احساس خشم و تحت فشار بودن در طرف مقابل میشود و موضوع مهمتر این هست که چرا پارتنر شما اصرار به چنین رفتارهایی داره؟ این محدودیت ها و درخواست ها برای ایشون چه معنی داره؟ گاهی طرفین برای عدم وجود احساس امنیت، دوست داشته شدن و مورد توجه بودن انتظارات دشواری از طرف مقابل دارند که به جای مقابله به مثل کردن بهتر است در فضای امنی مثل جلسات زوج درمانی درباره این احساسات زیرین صحبت کنید.

کاربر بدون نام

سلام وقت بخیر حدود یک ساله با پسری در ارتباط هستم. من ۳۳ ساله و اون ۳۴ ساله.به عقاید من احترام میذاره. برای وقتم ارزش قائله. برام هزینه میکنه.درخواست نامناسب نداشته تاحالا. فقط یه مشکلی هست اصلا بهم زنگ نمیزنه بیشتر چت اونم مثلا یه روز درمیون. یا مطالب جالب گاهی میفرسته. ملاقاتمون هم ماهی یا دوماهی یبار هست.البته از اول همینطوری بوده. میخوام ببینم آیا اینکه دوست نداره دیدارمون زیاد باشه مربوط میشه به مدل شخصیتش؟یا عدم علاقه به من؟ اگه بخوام بیشتر همو ببینیم چکار باید کنم؟ آیا باید صادقانه و مستقیم بگم؟

1402/01/11

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقت شما هم بخیر بررسی مدل شخصیتی ایشون نیازمند بررسی بیشتر و در فضای رواندرمانی اتاق می افتد اما درباره ارتباط شما با ایشون اگر علاقه مند به صمیمیت بیشتری هستید میتونید صادقانه این رو مطرح کنید و فضا برای نزدیک شدن بیشتر رو فراهم کنید.

کاربر بدون نام

سلام من 16 سال سن دارم و پسر عمم 18،ما از بچگی بهم علاقه مند بودیم و تازه حسمون رو بهم گفتیم و حدود چندماه باهمبودیم که مادرم فهمید و بخاطر ابرو و فامیل ازهم جدا شدیم. مادرم بهم گفت به چند تا شرط میزارم ادامه بدید اما من نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا

1401/12/15

ادمین - سحر لعل جواهری

موضوع شما نیاز به بررسی بیشتری هست برای اینکه بتونیم نظر تخصصی تری داشته باشیم باید اطلاعات بیشتری درمورد شما و رابطه تون داشته باشیم که نیاز به حضور در جلسات روانشناسی هست. اگر مایل هستید میتونید با روانشناس ما برای حل مشکلتون وقت بگیرید 🌸

کاربر بدون نام

سلام علی هستم دانشجو یک ترم کامله کا با یکی از همکلاسی هام رابطه دارم ...اوایل خیلی خوب بود ولی بعد چند ماه میگه که تایم میخواد ....منم دادم بعد از تایم دوباره برگشت همه بازم خوب بود تا اینکه یکم به هم از قبل نزدیک تر شدیم ...بعد از اون جریان میگه که بیا دوست ساده باشیم ....منم گفتم باش..ولی باز هم همون چت های همیشگی و بحث های عاشقانه رو داشتیم ....ما تمام کار هایی که دو عاشق انجام میدن رو انجام می‌دادیم بعد منم گفتم قصدم ازدواجه ...اونم زیاد جدی نگرفت منم بهم برخورد برای همین من کات کردم ...اونم حتی ازم خواهش کرد بمونم ولی من بلاکش کردم بعد به واسطه دوستش بهم زنگ زد که برگردم ...منم گفتم حتما پشیمون شده ولی بازم همون اش و همون کاسه ....و اینکه از به خانواده تقریبا سخت گیرن و تک دختره ....الان دقیقا من باید چکار کنم ..بازم میگم من برای ازدواج می‌خوامش

1401/11/06

ادمین - سحر لعل جواهری

سلام وقتتون بخیر رابطه ای که مطرح کردید به نظر پرچالش میاد، نظر درباره اینکه راهکار درست چی هست با یک کامنت ساده امکان پذیر نیست و شاید نتونیم قضاوت درستی درباره رابطه شما داشته باشیم. اما چیزی که مشهود هست این هست که با وجود این رفتارهای طردکننده شریکتون همچنان علاقه مند به ادامه این ارتباط هستید که این موضوعی هست که میتوانید در جلسات فردی یا زوج درمانی به همراه شریک تون اون رو پیگیری کنید. 🌸

کاربر بدون نام

سلام من با یک نفر اشنا شدم ما همدیگر را خیلی دوست داریم ما در یک شرایطی قرار گرفتیم و سوتفاهماتی ایجاد شد که ما دو بار کات کردیم ولی باز عاشق همیم و بهم بر گشتیم ولی من از چشم عشقم افتادم و مثل قبل به من توجه نمیکنه حتی یکی از رفیق هایش گفت از وقتی دوباره با من امده یک بار هم نخندیده من هم بدجور عاشقش هستم ما الان رابطه ی مان را ادامه بدیم بهتر یا کامل قطع رابطه کنیم؟

1401/09/01

ادمین - ادمین

سلام وقت بخیر متوجه شرایط دشواری که در ان قرار دارید هستیم بیرون امدن از یک رابطه عاطفی تصمیم دشواری خواهد بود، توصیه ما به شما این هست که درباره وضعیت رابطه فعلی خود با شریک تان گفتگو کنید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پیشنهاد میکنیم با یک متخصص زوج درمانی صحبت کنید تا با بررسی ابعاد کامل رابطه شما و پارتنرتون بهترین پیشنهاد رو به شما بدهند. https://yariway.com/service/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D8%A7%D8%B7%D9%81%DB%8C/

کاربر بدون نام

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم جلسات حضوری هم برای برگزاری دارید ؟

1401/03/20

ادمین - سحر لعل جواهری

خیر ما پلتفرم روانشناسی انلاین برای ایرانیان خارج از کشور هستیم

کاربر بدون نام

سلام ،من ۱۷ سالمه با یه پسر ۳۰ ساله دوست شدم،من دوسش دارم اونم دوسم داره ،مشکلی تو رابطه نداریم اصلا ،ولی کله دغدغه من شده تفاوت سنی من و اون آقا نمیدونم رابطمون درسته یا نه

1401/01/09

ادمین - مریم اکبری

سلام. وقت بخیر. با توجه به سن کم شما لازمه حتما با روانشناس در ارتباط باشید تا تحت تاثیر احساسات این محدوده سنی انتخاب اشتباهی نداشته باشید.

کاربر بدون نام

جلسات در چه نرم افزاری برگزار میشه؟

1400/08/30

ادمین - مریم اکبری

سلام و وقت بخیر. تمامی جلسات داخل پلتفرم یاری وی در فضایی کاملا امن برگزار میشود و نیازی به نرم افزار دیگری جهت شرکت در جلسه نمیباشد.

کاربر بدون نام

من با یه خانمی ارتباط دارم اما حس میکنم که علاقه ایشون نسبت به من کمه و واقعا من رو دوست ندارن. نمیدونم مشکل از رفتار منه یا از خود ایشون که همش باهم بحثمون میشه اما یه روز بعد دوباره با همیم . فکر کنم نیاز به مشاوره داریم درسته؟

1400/08/26

ادمین - مریم اکبری

سلام و وقت بخیر. بله حتما در این مورد نیاز هست که با روانشناس صحبت کنید. چون با توجه به مدت زمانی که باهم آشنا هستید و شخصیت طرفین و مسائل جانبی ای که وجود داره میتونه مشکل شما علل متفاوتی داشته باشه

کاربر بدون نام

Hi. What is the cost for each session?

1400/07/07

ادمین -

Hi It depends on types of sessions Chat session 19.95$ Voice call 24.95$ Video call 29.95$