روانشناس ایرانی در کانادا: تورنتو، ونکوور و مونترال به صورت آنلاین

تراپی آنلاین افسردگی، اضطراب و استرس، مسائل خانوادگی و … توسط روانشناس هم زبان و هم فرهنگ 

روانشناس آنلاین

روانشناسان ما

متخصص، با تجربه و حرفه ای

چرا یاری‌وی؟

می‌خواهید چیزی را در مورد خود تغییر دهید، اما نمی‌دانید چگونه آن را به تنهایی انجام دهید. در چنین شرایطی، بهترین گزینه، مراجعه به یک روانشناس کاربلد است. افسردگی، اضطراب، فوبیا، آسیب‌های گذشته، روابط شخصی، دردهای مزمن فیزیکی و هزاران مشکل دیگر می‌تواند لذت زندگی را از شما سلب کند. این وضعیت می‌تواند تا حد زیادی مانع روابط روزانۀ سالم و دستیابی به پتانسیل کامل شما در محل کار و بازی شود. اگر در کانادا زندگی می‌کنید و به دنبال یک روانشناس ایرانی در کانادا هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

مراجعه به روانشناس برای ارتقاء سطح کیفی زندگی

شما می توانید درک جدیدی از جهان اطراف خود به دست بیاورید؛ به این شرط که مهارت‌های کافی را کسب کرده باشید و استعدادها و علایق خود را به خوبی شناخته باشید. گاهی برای رسیدن به این مرحله، نیازمند کمک گرفتن از فردی ماهر هستیم تا ما را در مسیر درستی هدایت کند. شاید صحبت کردن با یک غریبه، دربارۀ چیزهایی که تاکنون به زبان نیاورده‌ایم، کار بسیار سختی باشد. بنابراین یک مشاور مناسب می‌تواند در دستیابی ما به هدفمان تأثیر بسزایی داشته باشد. روانشناس ایرانی در کانادا برای افرادی که دور از کشور خود زندگی می‌کنند، موضوع فقط یافتن یک درمانگر ماهر و آموزش دیده نیست؛ بلکه پیدا کردن فردی که با فرهنگ ایرانی آشنا باشد و به خوبی آن را درک کند نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل است که اغلب افرادی که از ایران مهاجرت می‌کنند در کشور مقصد به دنبال یک مشاور و روانشناس ایرانی هستند. از آن‌جایی که ما در یاری وی برای ایجاد تغییرات در نگرش و دیدگاه افراد تمام تلاش خود را می‌کنیم و مشاورانی زبردست در حوزه‌های مختلف روانشناسی در مجموعۀ ما فعالیت می‌کنند، بر آن شدیم تا مقاله‌ای تدوین کنیم که ایرانی‌های مقیم کانادا بتوانند از طریق آن به بهترین مشاور ایرانی در کانادا دست پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید.

روانشناس ایرانی در کانادا

کانادا یکی از کشورهای دوستدار مهاجرت است. تعداد زیادی از ایرانیان برای ادامه تحصیل، کسب و کار یا تغییر شیوۀ زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند. احتمالاً شما نیز یکی از مهمترین تصمیماتی که در زندگی گرفته‌اید، مهاجرت و ترک کشورتان بوده است. اگر روند مهاجرت برای شما اضطراب زیادی ایجاد کرده است، ممکن است نتوانید به راحتی با محیط جدید ارتباط برقرار کنید. هرکسی دلایل متفاوتی برای مهاجرت دارد. بدون تردید برای کنار آمدن با شرایط جدید، صرف نظر از دلیل مهاجرت به کمک یک مشاور و روانشناس نیاز خواهید داشت. اما آیا برای شما راحت است با روانشناسی که زبان شما را نمی‌فهمد و با پیشینه فرهنگی شما آشنا نیست، صحبت کنید؟ جواب این سؤال مشخص است؛ بدون شک شما دوست دارید که با یک روانشناس ایرانی در کانادا مشورت کنید. زیرا چنین فردی با شرایط، فرهنگ و آداب و رسوم کشور شما آشناست. روانشناس ایرانی در تورنتو سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا امکان دریافت مشاورۀ کارآمد از راه دور وجود دارد یا خیر. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشاوره از راه دور می‌تواند در عصر مدرن و تکنولوژی جدید بسیار مؤثر باشد. داشتن یک روانشناس آنلاین به افراد کمک می‌کند تا ضمن حل کردن مشکلات و اختلال‌های روانی پیش‌رو، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

روانشناس ایرانی در تورنتو

تورنتو پایتخت آنتاریو در جنوب شرقی کانادا واقع شده است. این شهر را پرجمعیت ترین شهر کانادا دانسته‌اند که سهم زیادی از تجارت، فناوری، سرگرمی و فرهنگ در جهان دارد. ورود بسیاری از مهاجران به تورنتو، آن را به یکی از متنوع‌ترین شهرهای جهان از نظر فرهنگی تبدیل کرده است. امروزه ایرانیان زیادی در تورنتو زندگی می‌کنند و اکثر آن‌ها از اعضای موفق جامعۀ کانادا به حساب می‌آیند. با این حال مشکلات و سختی‌های مهاجرت می‌تواند برای همه وجود داشته باشد. هر مهاجر ایرانی ممکن است با آسیب‌های روحی و روانی مختلفی مواجه شود. دور بودن از خانه و خانواده مهم‌ترین موضوعی است که می‌تواند استرس مهاجرت را افزایش دهد. با این وجود، آسیب‌های روانی به عوامل مختلفی از جمله سن، جنسیت، گذشته، نوع مهاجرت، شرایط اقتصادی و… بستگی دارد. بسیاری از مهاجران ایرانی که در شهر بزرگ تورنتو زندگی می‌کنند به دلایل گوناگونی از جمله خجالت، فقدان خدمات مشاوره‌ای (که نیازهای زبانی و فرهنگی آن‌ها را برآورده می‌کند) و ترس از اخراج از محل کار، از درمان خودداری می‌کنند. به همین دلیل صحبت با روانشناس ایرانی در تورنتو می‌تواند قدم بزرگی در روند بهبودی مشکلات روحی باشد. شما می‌توانید به راحتی با یک روانشناس ایرانی در تورنتو به زبان مادری خود صحبت کنید و از در میان گذاشتن مشکل خود با او هراس نداشته باشید. برای پیدا کردن چنین فردی، ابتدا باید ویژگی‌های یک روانشناس خوب را مرور کنیم نه فقط یک روانشناس معروف تا با آگاهی از این ویژگی‌ها، بتوانیم یک روانشناس ایرانی در تورنتو پیدا کنیم. اساس سامانه‌های آنلاین مانند یاری وی، ارائه دادن بهترین خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی به شماست. با انتخاب یک روانشناس ایرانی از طریق این وبسایت و دریافت خدمات مشاوره‌ای مختلف از آن، می‌توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

روانشناس ایرانی در ونکوور

ونکوور در بین کانادایی‌ها و گردشگران بین‌المللی بسیار محبوب است. این شهر در سراسر جهان شناخته شده و به عنوان بهترین شهر برای زندگی در آمریکای شمالی انتخاب شده است. به همین دلیل در سال‌های اخیر، زندگی در ونکوور به یک رؤیا برای مهاجران تبدیل شده است. بسیاری از ایرانیان نیز این شهر را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده و زندگی جدیدی را در آن آغاز می‌کنند. اگرچه کیفیت بالای زندگی در این شهر یکی از آرمان‌های بسیاری از ایرانیان است، اما در چنین شرایطی مشکلات روحی و روانی نیز سهم مهمی از اتفاقات پس از مهاجرت را به خود اختصاص داده است. تعداد زیادی از مهاجران ایرانی برای کنار آمدن با شرایط جدید به دنبال یک روانشناس ایرانی در ونکوور می‌گردند. زیرا فقط یک روانشناس ایرانی در ونکوور است که از شرایط ایران، فرهنگ، آداب و رسوم ایرانی آگاه است. روانشناسان ایرانی در ونکوور دانش بسیار بالایی دارند و تخصص‌شان به روز است. یکی از بارزترین ویژگی‌های یک روانشناس ایرانی ممتاز، داشتن روحیۀ همدلی با مراجع است. وقتی یک مشاور حس شفقت داشته باشد، به سرعت بیمار را درک می‌کند؛ این درک بالا نشانۀ رشد فردی و اخلاقی مشاور است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک روانشناس ایرانی در ونکوور، حمایت از مراجعان و تشویق آنها است. یک روانشناس خوب انگیزۀ زیادی به مراجع می‌دهد. او به راحتی از افراد شکست خورده، غمگین، عصبانی و نابالغ حمایت می‌کند و آن‌ها را برای فردایی بهتر تشویق می‌کند. به همین دلیل است که بهترین انتخاب در روزهای سخت زندگی در شهرهای بزرگ، مراجعه به روانشناس ایرانی در ونکوور است.

روانشناس ایرانی در مونترال

مونترال یکی از شهرهای پر جمعیت کانادا است که جاذبه‌ها و فرصت‌های زیادی برای مهاجران دارد. اگرچه سطح زندگی ساکنان این شهر از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بالا است اما زندگی در چنین شهر صنعتی و شلوغی می‌تواند استرس‌های زیادی را به همراه داشته باشد. آمارها نشان داده است که بسیاری از ساکنان این شهر برای حفظ تعادل روانی خود با یک مشاوره یا روان‌درمانگر صحبت می‌کنند. با در نظر گرفتن شرایط زندگی در شهر مونترال، ترافیک شهری، مشکلات شغلی، هزینه‌ها و…، بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، حضور در یک جلسه مشاوره آنلاین و صحبت با روانشناس ایرانی در مونترال است. اگر برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در مونترال به مشکل برخورده‌اید، اطمینان داشته باشید که برای دریافت مشاوره آنلاین از یاری وی، می‌توانید به راحتی با یک روانشناس ایرانی در مونترال صحبت کنید که دارای تجربه مرتبط با مشکل شما باشد.

حوزه‌های مشاوره در یاری وی

برای این‌که با مجموعه مشاوره‌ای یاری وی بیشتر آشنا شوید، بهتر است اول هفت حوزۀ فعالیت روانشناسان این سامانه را بشناسید. در صورتی که مشکل شما در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرد، می‌توانید تا انتهای مطلب را مطالعه کنید و با نحوۀ دریافت مشاوره آشنا شوید.

۱- مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج، اغلب برای شناخت بیشتر طرفین از یکدیگر انجام می‌شود. همچنین در جلسات این مشاوره، زوجین یاد می‌گیرند که در آینده چگونه در مشکلات به دنبال راه حل مناسب با شرایط باشند و بهترین تعامل را با یکدیگر برقرار کنند. مهم‌ترین مزیت مشاوره قبل از ازدواج این است که پذیرش تفاوت‌ها را به هر دو طرف می‌آموزد و به آن‌ها یاد می‌دهد تا از طرف مقابل در حد توانش انتظار داشته باشند. با توجه به این‌که چالش‌های بحث ازدواج می‌تواند با چالش‌های مهاجرت به کانادا همزمان برای عده‌ای اتفاق بیفتد، پیدا کردن روانشناس ایرانی در کانادا امری ضروری به نظر می‌رسد.

۲- مشاوره افسردگی، استرس و اضطراب

مشاوره افسردگی مخصوص افرادی است که با بیماری افسردگی در مراحل مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند. افسردگی به شکل‌ها و در اندازه‌های مختلف بروز پیدا می‌کند. تشخیص این‌که فرد افسرده است کار راحتی نیست. گاهی ممکن است فردی سال‌ها با این بیماری درگیر باشد و هرگز متوجه نشود که مشکلش از کجاست. مشاوره ایرانی در مونترال نشانه‌هایی مانند: تنبلی و خواب‌آلودگی، دردهای مزمن جسمی، بی‌انگیزه بودن، ناامیدی، عدم اعتماد به نفس و…، می‌تواند علامتی از وجود افسردگی در فرد باشد. در جلسات مشاوره افسردگی، ابتدا روانشناس با روش‌های درمانی بدون دارو کار خود را آغاز می‌کند تا میزان افسردگی بیمار را بسنجد؛ سپس در صورت نیاز به مصرف دارو به روانپزشک معرفی می‌کند.

۳- مشاوره رابطه دوستی و عاطفی

در جوامع امروزی، بسیاری از روابط دوستانه و عاطفی پس از مدتی به بن‌بست می‌رسند. این موضوع می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که بدون شک هیچ‌کدام از آن‌ها تنها مربوط به یک طرف رابطه نیست. ایجاد یک رابطه سالم عاطفی و دوستانه، مستلزم تلاش هر دو طرف و شناخت بیشتر آن‌ها از یکدیگر است. قرار داشتن در یک رابطه ناسالم عاطفی و دوستانه به اندازۀ تنهایی و نداشتن هیچ دوستی دردناک و سخت است. اگر افراد با آگاهی کامل و شناخت بهتر رفتارهای اجتماعی درست به برقراری ارتباط با دیگران اهتمام ورزند، می‌توانند یک رابطۀ سالم و پایدار را تجربه کنند. این شناخت می‌تواند به کمک یک مشاور و روانشناس به دست بیاید. روانشناسان طبق اصولی از پیش تعیین شده، تمامی موارد مربوط به روابط سالم اجتماعی و شخصی را با روشی صحیح در اختیار فرد می‌گذارند و به او کمک می‌کنند تا با آگاهی از ضعف‌های شخصیتی خویش، درصدد رفع آن‌ها برآید.

۴- مشاوره کنترل خشم

بسیاری از افراد توانایی کنترل خشم و عصبانیت خود در شرایط مختلف را ندارند. ممکن است بارها با خود تمرین کنند که «اگر این اتفاق افتاد عصبانی نشو و سعی کن آرام باشی»، اما به محض این‌که شرایطی دور از انتظار پیش می‌آید، دوباره به حالت پیش فرض خود بازمی‌گردند. بروز خشم، سطوح مختلفی دارد. بالاترین سطح خشم می‌تواند منجر به اتفاقاتی ناگوار و جبران ناپذیر شود. کنترل خشم در افراد عصبی، نیازمد درمان و طی کردن دوره‌هایی است که تنها در جلسات مشاوره با روانشناسان امکان‌پذیر است. روانشناسانی که در حوزۀ کنترل خشم فعالیت می‌کنند، افرادی صبور، آرام و در عین حال بسیار باتجربه هستند و خوب می‌دانند که باید با فرد عصبی چگونه برخورد کنند.

۵- مشاوره کودک و نوجوان

علائم زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد کودک و نوجوان ما نمی‌تواند رفتار نرمالی از خود بروز دهد. هیچ‌کدام از کودکان روی کرۀ زمین به یکدیگر شباهت ندارند و ممکن است در شرایط یکسان رفتارهای متفاوتی از خود بروز دهند. به طور کلی اگر این علائم را در فرزند خود مشاهده کردید به یک روانشناس مراجعه کنید: اضطراب، وسواس فکری، بدخوابی، گوشه‌گیری، کم‌رویی، عدم تمرکز، عدم توجه، شب‌ادراری، عدم توانایی در یافتن دوست، جویدن ناخن، میل نداشتن به بازی.

۶- مشاوره اعتماد به نفس

اعتماد به نفس، داشتن حسی مثبت نسبت به خود است که سبب می‌شود تا افراد تمایل به کسب تجربه‌های جدید داشته باشند و نسبت به تغییرات پیرامون خود حساسیت زیادی نشان ندهند. تقویت اعتماد به نفس موجب عملکرد بهتر فرد در ابعاد مختلف زندگی می‌شود و به او این فرصت را می‌دهد تا از تمام توانایی‌هایش به بهترین نحو استفاده کند. نداشتن اعتماد به نفس مشکلی است که اگر درمان نشود می‌تواند تبعات بسیار زیادی داشته باشد و فرد را به سمت افسردگی و انواع بیماری‌های روانی سوق دهد. مهاجرت می‌تواند تأثیر زیادی روی از دست رفتن اعتماد به نفس افراد بگذارد؛ به همین دلیل اغلب کسانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند به دنبال یک روانشناس ایرانی در کانادا هستند.

۷- مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در واقع ابعاد گسترده‌ای از موضوعات مشاوره‌ای را در بر می‌گیرد. از نوع ارتباط با والدین گرفته تا تنش‌های خانوادگی، کنترل‌گری والدین، خیانت همسر، بحران از دست دادن و بسیاری مسايل دیگر. روانشناسان و مشاوران یاری وی به افراد کمک می‌کنند تا در توسعه و حفظ روابط خانوادگی خود موفق عمل کنند و راه حل مناسب را برای حل مشکلات خانوادگی خود بیابند.  

دریافت مشاوره آنلاین از یاری وی

برای استفاده از خدمات آنلاین سایت یاری وی بهتر است ابتدا یاری وی را خوب بشناسید. یاری وی، متشکل از تعدادی روانشناس مجرب و توانمند است که در حوزه‌های مختلف، خدمات مشاوره‌ای آنلاین را به شکل‌های مختلف به ایرانیان خارج از کشور، ارائه می‌دهند. مشاوره‌های آنلاین یاری وی به روش‌های زیر امکان‌پذیر است:
  • چت متنی
  • تماس تلفنی
  • تماس تصویری
  • تماس صوتی
  • ارسال وویس
شما می‌توانید بر اساس خواست و شرایط خود، نوع دریافت مشاوره خانواده ، افسردگی، خشم و… را مشخص کنید. برای رزرو وقت از روانشناسان یاری وی باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
  • ایجاد حساب کاربری در سایت
  • ورود به حساب کاربری
  • انتخاب گزینۀ «شروع جلسه جدید»
  • انتخاب حوزۀ مشاوره
  • انتخاب روانشناس مورد نظر (پس از مطالعۀ رزومه همه روانشناسان)
  • کلیک روی گزینۀ «رزرو جلسه»
  • انتخاب نوع مشاوره (صوتی، تصویری و…)
  • انتخاب روز و ساعت جلسه مشاوره
  • کلیک روی گزینه «ثبت رزرو»
  • پرداخت حساب
نحوۀ برگزاری جلسات مشاوره‌ای آنلاین به این گونه است که شما و روانشناس در ساعت مشخص شده، وارد حساب کاربری خود در پلتفرم یاری وی می‌شوید و روی نوار زرد رنگ بالای صفحه کلیک می‌کنید. سپس با ورود به اتاق جلسه، می‌توانید با مشاور خود تماس بگیرید.

روانشناسان یاری‌وی چگونه انتخاب می شوند؟

دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو، ونکوور و مونترال کانادا

فرایند ما در سه مرحله

دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو، ونکوور و مونترال کانادا

ثبت نام

وارد کردن اطلاعات و ثبت نام

دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو، ونکوور و مونترال کانادا

رزرو جلسه

زمان جلسه خود را به وقت محلی خود انتخاب و با درگاه بین المللی پرداخت کنید

دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو، ونکوور و مونترال کانادا

جلسه با روانشناس

جلسه ای هدفمند و برنامه ریزی شده در پلتفرم امن یاری وی

دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو، ونکوور و مونترال کانادا

سوالات تون از ما بپرسید

0 +
جلسه مشاوره
0 +
مراجع
0 %
درصد رضایت کاربران
0
مشاور متخصص

مراجعین ما چه میگویند؟

حال خوب شما، دلگرمی ما هست

سوالات متداول

پرداخت هزینه از طریق پرتال PayPal انجام میشه. هزینه هر جلسه قبل از شروع جلسه دریافت میشه. هم به صورت پکیج می‌توانید پرداخت کنید (شامل تخفیف میشه و نیازی به پرداخت مکرر در صورت برگزاری چند جلسه نیست) یا مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
یاری وی سامانه‌ای است که می‌توانید بسته به نیاز خود و امتیازهای روانشناس در لیست مشاوران، حوزه نیاز خود را انتخاب و در آن لیست از بین متخصصین برتر یکی را انتخاب کنید.
خیر؛ یاری وی به صورت اتوماتیک اختلاف ساعت را محاسبه می‌کند و شما در ثبت نام یا در تنظیمات، کشور محل زندگی خود را وارد نمائید.

در راستای محرمانگی اسرار شما در یاری وی مکالمات شما ذخیره نمی‌شود و هیچ فردی به اطلاعات شما دسترسی ندارد. در آرشیو جلسات صرفا گزارش جلسه اعم از تاریخ و ساعت جلسه و میزان جلسه با روانشناس مشخص، نمایش داده می‌شود که شما بتوانید برنامه ریزی بهتری برای جلسات خود داشته باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مشاوره روانشناسی آنلاین یاری‌وی می‌باشد.